Min Londonresa's slutsats del 1

Så har vi kommit fram till den delen som jag nu tycker är som jobbigast. Nu är det nämligen dags att börja skriva min slutsats. Mycket sentimentalt för min del.
I min första del så tänkte jag bjuda på bilder från dom sista dagarna, blir bara ett par stycken för jag har ganska många. Sen imorgon så kanske det blir lite mer skriftligt. Vi får se hur det rullar på men här är några bilder först och främst från min iphone!
Hoppas att detta ska uppskattas.

Inne i St Paul's Cathedral


Ankan och Janne på toppen av St pauls


skummet i ölen ser ut som Australien! haha



ett skåp som jag ska bygga, så är det bara



en tavla inne på the owl!



många nattbussturer blev det sista veckan 


från sista dan när jag satt och vänta på Liverpool street.


återkommer imorgon med mera!

Kommentarer
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan



Kul med bildkavalkad på slutet.

Vi fastnade på bild i det vackra vädret, tänka sig.

2011-04-05 @ 17:39:17
Postat av: Anonym

hej min skatt förstår din ångest men uppskattar att du tar itu med det bra gjort syns på torsdag puss kram Ankan

2011-04-05 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0