fredag på Chapter Road

Den här fredagen ligger jag stilla hemma hos mig, var på konsert igår och tog inte med mina glasögon så jag har haft världens huvudvärk idag. Sen så är det en annan anledning att jag sitter still, köpte väldigt fina skor häromdan och bestämde mig för att ta på mig dom till skolan idag. Gud vilken skoskav jag har nu, jag fick hasa mig hem från skolan och när jag kom ut ur tunnlarna så skickade jag ett sms till Mel och bad henne att komma till stationen med ett par andra skor, annars hade jag aldrig kommit hem. 

ska visa en bild på mina nya fina men otroligt smärtsamma skorna så fort mitt internet vill tillåta det. Kan ju säga att compeed i mängder är nu fastklistrade mina hälar.



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: The dad

Ja,ja. Man kan ju alltid skylla på glasögonen när man har betongkeps ;-)

Hoppas spelningen var bra, ser fram emot en rapport.

Otur med skorna. Det är bara att bita ihop...



Ha det bäst - många kramar!

Pappa

2011-03-05 @ 14:30:58
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan

Det påminner mig om en envis släkting som jag brukar få lappa ihop.

2011-03-06 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0