två veckor kvar i skolan

två dagar och två veckor kvar i skolan och oj oj oj vad pepp jag börjar bli på att flytta hem!
Sista veckorna kommer att swoosha förbi och sen står jag hemma igen.
Våren är fortfarande kvar här och det gör det väldigt mycket enklare, jag trivs jättebra hemma nu och skolan har blivit mycket intressantare. Jag kan verkligen inte klaga på nått.

Mina mördarskor har t.o.m. börjat att ge med sig så att jag kan börja använda dom på riktigt! GUD VAD BRA ALLT ÄR!


Ursäkta den överdrivna positiviteten men allt känns så himla bra just nu och jag hoppas verkligen att alla som läser detta känner likadant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om två veckor i morgon är vi i London så då får vi höra mer kram Ankan

2011-03-09 @ 16:21:33
Postat av: The dad

Du ska verkligen inte be om ursäkt för ditt goda humör. Passa på att njuta, kanske har du kommit in i ett stim just nu!

Om man ska tyda tecknen så verkar det som om äventyret i London har testat dina gränser på ett positivt sätt. Jag är säker på att ditt reda goda självförtronde, kommer att få en riktig skjuts framåt. Det bådar gott för framtiden.

Chers!! Kramar - pappa

2011-03-09 @ 18:29:44
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan



Det blir examens fest när vi kommer, kul.

2011-03-09 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0