genomfrusen

hurr, gud vad jag fryser nu. Stod i skuggan och pratade med Jennifer i telefon lite för länge förrut och hade inte särskilt mycket kläder på mig. Så nu sitter jag och gör läxor och dricker te för att få upp värmen igen, läxor är inte nått som vi får mycket av men när vi väl får dom så är lärarna duktiga på att lägga allt samtidigt.
Har tre skrivuppgifter som ska in ungefär samtidigt

Så det blir så som jag spenderar resten utav min söndag, läxor, lite tvättning och mat. Lugn kväll helt enkelt.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mormors ordspråk svettas in våren frys in hösten ,kanske tråkigt men något jag tror på, men visst längtar man till lättare kläder o skor ,sköt om dig kram Ankan

2011-03-07 @ 08:14:50
Postat av: The dad

Här har vi också blivit lurade av den där stora lampan på himlen. Man tror att det är sommar ute, men icke då.

1 minus och nordliga vindar. Brrr...

Det blev ändock årspremiär på cykeln.

Ha det bäst! Kramar - pappa

2011-03-07 @ 08:45:36
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan

Skönt att sitta inne.

Det är typiskt Studentliv hör jag, men det är konstigt att man lyckas att få till det ändå.

Lycka till med skrivandet

2011-03-07 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0