En vecka

Om en vecka så har jag packat ihop allt och har min sista kväll i London. Väldans overkligt.
Igår låg jag hemma med betongkeps och nej den här gången kan jag inte skylla på en konsert utan glasögon, jag var ute och slirade i fredags. Hamnade i sängs väldigt sent och då blir det att man ligger och halvsover hela resten utav dagen. Men idag är jag ganska pigg, var och köpte lite frukt förrut som ska ätas med glass!
Var extrapris på Carte d'ors vaniljglass som är himlans smarrig och passar utmärkt med melon, lite söndagslyx helt enkelt.

Ankan och Janne, vi har blivit lovade 14-15 grader nästa vecka så ni har valt en bra vecka! Kan knappt vänta att få den här veckan gjord, kommer att bli sju fantastiska dagar! '

tata


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej låter helt otroligt skor?i London vad skall jag ha stort problem`?!! nu två dagar kvar kram Ankan

2011-03-21 @ 08:08:20
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan



Vårdagjämningen lovar gott så jag hoppas att blir skönt vår väder i "Swinging" London. I dag hade jag lätt kunnat dra iväg.

2011-03-21 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0