sänder en tanke..

Läste precis om tsunamin och jordbävning, det är ju katastrofalt. Jag har flera gamla klasskamrater som är från Japan, jag hoppas verkligen att dom är okej. Sen så har min klasskamrat tydligen två bästa kompisar i kaoset och hon har inte fått nått livstecken från dom. Hoppas att dom också är okej.


Sänder en tanke till Japan och resten utav länderna som drabbas av det här och vet inte riktigt om jag godkänner att Fanny befinner sig på den sidan av klotet. Känns som om det händer lite för mycket där.

Ha en trevlig helg nu ska jag gå och laga lite mat


Kommentarer
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan

Ja det blev ett rejält fotbad för Japan. Jag mailade några affärsbekanta och det verkar som dom flesta japaner får fira helgen på jobbet. Jag är glad att dom hade klarat sig och att fabrikerna var oskadda. Vi får se om det blir flera efterskalv.

2011-03-11 @ 17:17:17
Postat av: Anonym

många positiva tankar lyfter ,men man har ändå rätt att deppa ät, ta ett glas vin och njut utav helgen det gör jag kram Ankan

2011-03-11 @ 19:12:21
URL: http://ht tp://
Postat av: The dad

Hej gumman.

Anledningen till att din klasskompis inte hört något från sina anhöriga kan ju helt enkelt bero på att många kommunikationer ligger nere. V

et inte om du sett på några bilder ännu men det är enorma krafter som är i rörelse. Först ett av de kraftigaset skalven i Japan någonsin, därefter en Tsunami som sveper med sig i stort sett allt i dess väg.

Fruktansvärt.

Men hoppet finns kvar så länge man inte hör något annat.

Ta hand om dig nu...

Många kramar - pappa

2011-03-12 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0