En strålande dag!

Idag har varit en riktigt spännande dag.
Inte nog med att vädret har varit fantastiskt, så har jag lite nyheter.

Jag kan inte gå fullt ut på detaljer för man ska akta sig lite för att säga saker på internet. Men idag hade jag en telefonintervju med ett ställe i Stockholm och det gick verkligen jättebra!
Är så otroligt nöjd och detta ledde vidare till en gruppaudition på plats i huvudstaden. Så när jag kommer hem blir det att ,först springa till frissan, sen packa om väskan för dagen efter ska jag vara på plats.
Snabba puckar jag vet men det är så otroligt skönt för mig också, detta jobbet är ett otroligt roligt jobb. Vill ni veta mer så är det bara att slå en pling så kan jag gå in på detaljer! Eller maila då såklart, ringa kan ju vara dyrt.

Jag lånade en telefon på Svenska Kyrkan, mycket trevligt att ha en "trygg hamn" att gå till om det skulle vara några problem. Efter intervjun så promenerade jag och Charlotte först till Totally Swedish, som är precis vad det låter som. En butik med svenska produkter och jag köpte knäckebröd!! Gud vad jag har saknat det, så nu består min frukost av havregrynsgröt med färska blåbär och knäckebröd. Inte så illa faktiskt .

Efter en liten shopping så tog jag Charlotte och promenerade hela vägen från baker street till oxford street. Lite roligt för vi chansade hela vägen och bestämde oss bara för att följa en gata sen till slut så kom vi fram ungefär nästan exakt vid oxford cirkus. Vi gick även en sväng där och besökte en affär som jag tycker att man ska besöka om man är här.

Anthrapologie ligger på regent street och har både heminredning och kläder. Det är ganska dyrt men hela butiken är så fint inredd att man glömmer bort att man går i en affär, dom har en "living wall" alltså en vägg som är helt täckt med växter. Så himla fint.

 På http://www.anthropologie.eu/ kan man kolla in vad för produkter dom har.

jag hittade en jättefin sommarklänning men vi får se om jag unnar mig denna skapelse

Kommentarer
Postat av: The dad

Detta låter väldigt spännande! Grattis!

Vi kan väl höras på Skype i helgen så kan du berätta mer om intervjuen.

Vi hörs.

Kramar - pappa

2011-03-18 @ 07:07:51
Postat av: Anonym

spännande undrar om det är vad Julia talade om grattis i alla fall ser fram emot att få reda på lite mer. kram och grattis Ankan

2011-03-18 @ 07:25:46
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan

Det låter spännande med audition. Vi väntar med spänning på vad det är du har hittat.

Här hemma så kom det lite blötsnö så vi längtar bort

2011-03-18 @ 17:41:41
Postat av: Jan Eek

Hej Jossan

Här hemma så kom det blötsnö så vi längtar bort.

Det låter spännande med audition. vi får väl se vad du hittat på.

2011-03-18 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0